Кошик
165 відгуків
+380 (93) 059-40-65
Кошик

Ігровий ПК для STALKER Чисте Небо

Ігровий ПК для STALKER Чисте Небо

"STALKER: Чисте Небо" — це захопливе занурення у світ шутерів, створене талановитою українською студією GSC Game World у далекому 2008 році. Гра розроблена спеціально для операційної системи Microsoft Windows і пропонує неповторну подорож у постапокаліптичній атмосфері.

 

Системні вимоги ігрового ПК для STALKER Чисте Небо

У наші дні навіть звичайний калькулятор здатний оживити світ Чистого Неба, але для відтворення ностальгічного настрою ми зберігаємо системні вимоги виключно на цій сторінці:

Системні вимоги Сталкер Чисте небо

  • Процесор: Intel Pentium 4 / AMD XP 2200
  • Оперативна пам'ять: 512 мегабайт
  • Відеокарта: Nvidia GeForce TM 5700 / ATI Radeon 9600
  • Операційна система: Windows XP

 

Огляд гри STALKER Чисте Небо

 

 

Сьогодні, коли ми озираємося на далекий 2008 рік, здається, що це минуле так далеко, але виявляється, деякі речі, що з'явилися саме тоді, все ще не готові піти з нашої сцени. Однією з таких є "Чисте небо" — друга частина знаменитої серії "S.T.A.L.K.E.R.", яка стала свого роду приквелом до "Теніни Чорнобиля". У цій статті ми вирішили поглянути в майбутнє і з'ясувати, наскільки актуальною залишається можливість зануритися у світ "S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо" у 2023 році.

Грайливі дії розгортаються довго до того, як Стрілок вперше крокнув на територію Чорнобильської АЕС і розкрив шлях у саме серце Зони. Зовнішній досвід змушує нас поглянути на все це під новим кутом. У "Чистому небі" гравцям належить втілити в життя роль найманця на ім'я Шрам, що має незвичайну здатність виживати під час викидів. Цей елемент сюжету підкреслює нашу неповторність і роль у подіях Зони, подібно до Стрілки, головного героя попередньої частини. Наша подорож зводиться до приєднання до "Чористого неба" — групування, що прагне досліджувати Зону та зрозуміти її природу. Однак дії Стрілка збивають із легкістю крихкий баланс, і Зона починає проявляти непередбачуваність. Гра починається з цікавого сюжету, але згодом у ньому починають виявлятися деякі вразливості, які можна порівняти з кратером на поверхні Місяця.

Стрілок, який сміливо мандрує по всій Зоні, виконуючи завдання від місцевих жителів, стає вторинним чинним обличчям у "Теніні Чорнобиля", а його особистість залишається таємницею. Особливо кумедно це виглядає в момент на Янтарі, коли Сахара особистогурує з Стрілком, не здогадуючись про його справжню особистість. Проте, "S.T.A.L.K.E.R." продовжує вражати своїм унікальним світом, цікавою ігровою індустрією й безліччю неймовірних історій, що розгортаються на кожному кроці.

 

 

"Чисте небо" відчиняє двері в ще більш зловісний світ, ніж його оригінал. Воно не тільки наповнюється важкими мутантами, а й заворожує безліччю навколишніх нюансів: через багатогранну гаму кольорів вночі видимість скорочується до нуля. Страх переслідує тебе, як світло від ліхтаря — і не тільки через хижі істоти. Це відбувається через злі механіки виживання, які перетворюють цей шутер з елементами жаху на справжній виживальний екшн. Ці механіки, що схожі на зуби нашого часу, натякають, що Зона — це далеко не курорт, а потрібно навчитися виживати справжнім солдатам, попри їхню здатність переносити в рюкзаках на півкомпанії зброї та медичних речей. Це все має поміститися у 50-кілограмовий ліміт переносної ваги, який, на думку, забув про свої амбіції й не хоче рости разом зі зміною обмундирування. Чесно кажучи, це обмеження сильно бере на себе та перетворює гру на нескінченне "марш-килимок" з енергетиками та імітацію уповільненої прогулянки в дощовий осінній день. Ця повільна прогулянка відкриває перед нами великі, але частіше порожні локації, до яких розробники вирішили додати деякі точки цікавості. Якщо в "Тені Чорнобилі" не відомо, як ти міг потрапити в ніжні ситуації, не вдаючись до сюжетних сценаріїв, то тут ти їх будеш шукати, як голку в стозі сіна. Дуже втомливо обшаровувати знайомі локації, у яких здебільшого порожнеча. Іноді навіть патруль лута може не виправдати очікування, а побачиш тільки бутерброд і "пшел звідси".

 

 

"Чисте небо" — це справжній "Сталкер" із мінімальною кількістю мутантів. Вони немов прикраса тут, найчастіше з'являючись у хореографованих сюжетних сценах. Вночі справжнім кошмаром стають аномалії, у які, варто опинитися, ти сліпучий, немов крат, і отримаєш oneshot, перш ніж встигнеш прибігти до точки збереження. Але не можна забути важливий аспект — гра "Сталкер: Чисте небо" ніби переносить нас у постійний стан вживання тютюну. Радіація тебе похитне до такого ступеня, що це може викликати навіть епілептичний приступ. Тоді як горілка — не такий уже ефективний «лекахар», її доведеться випити цілу пляшку, щоб хоч трохи відчути полегшення. Однак ця гра славиться своїм прагненням до надлишку — і це стосується всього. Усього, без винятку.

 

 

Це лише краплі, порівнюючи з абсолютним адом, який доведеться пережити. Цей шалений біль і страх ми дали ім'я — кровотеча. Якщо чесно, цієї гри нестачі в почутті драматизму не позичати: вона могла б називатися "Сталкер: Кровотечі" поряд з основною назвою. Механіка кровотечі — одна з тих, які краще забути. Наче це маркер на мапі до нескінченних проблем. Переслідування тебе починається з перших секунд і не залишає до кінця. І хто б міг подумати, що пошук аптечок у грі стане завданням складнішим, ніж пошуки голки в стопі сіна? Вони рідкісні, немов перли, і цінуються вище за коштовність. Кровотечі — це немов підписка на біль, а лише одна куля в твоєму тілі, і все, ти починаєш втрачати кров, ніби стікає воду. І це не просто кров — це твоє життя, обмежена лише невеликим запасом бинтів. А іноді відчуття, що навіть Джинн із Золотою рибкою простіше знайти, ніж ці дорогоцінні стрічки. Виріб на горизонті маячить надія наявності рятівного бинта, але це лише ілюзія, як ловля марліна на парасольці. Щоб припинити втрату крові, тобі потрібно застосувати два бинти, як коржі на качку. І в цей момент майже все стає смутним, як під час прискореного програвання фільму. Адже третина життя, що залишилася, згасає, немов свічка в бурхливій ночі. Хочеш дотягнутися до найближчого продавця? Забудь. Ти хромаєш, немов зламаний автомат, і кожен крок відводить тебе вниз, як у чорну діру. Можна звичайно підтримувати себе тушкуванням із хлібом, але це як топити човен забиванням дірок у дно. Адже все одно тонеш, якщо не прикладиш бинт до рани. Хіт-поїнти спливає, і ти безперешкодний, як папуга без пера. Адже бинт або спеціальна аптечка — це твій єдиний квиток до порятунку. А боти в цьому світі стріляють точно, навіть з обрізу, навіть на відстані. Зате твій пістолет — немов дитяча іграшка, яка не може долетіти й до 25 метрів, хоча насправді така дистанція вважається справжнім викликом точності.

 

 

Візуальне втілення світу в "S.T.A.L.K.E.R.: Чисте небо" навіть у деяких аспектах трохи залишилося позаду рівня "Тені Чорнобиля", проте загалом естетика залишається схожою.

Недовго до нас очікується випуск "S.T.A.L.K.E.R. 2", і саме під нього ми маємо підбирати комп'ютери. Готові зануритися в ігровий світ із максимальними налаштуваннями за допомогою ігрових ПК от Techno Geek?

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner